شناسه خبر : 5595

سیل زدگان بیمه نامه المثنی دریافت می‌کنند

سیل زدگان بیمه نامه المثنی دریافت می‌کنند

شورای هماهنگی بیمه‌های استان گلستان به سیل زدگان اطمینان داد سوابق بیمه‌ای افرادی که بیمه نامه‌هایشان مفقود شده، نزد این شرکت‌ها محفوظ است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان گلستان طی اطلاعیه شماره ۲ خود به موضوع بیمه نامه‌های مفقودی پرداخته و به بیمه گذاران اطمینان خاطر داده که حقوقشان نزد شرکت‌های بیمه محفوظ خواهد بود و به آسانی می‌توانند المثنی دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، آسیب دیدگان حادثه سیل استان گلستان که انواع بیمه نامه‌هایشان را از دست داده‌اند، در امور بیمه‌ای و دریافت خسارت مشکلی نخواهند داشت.

از آنجایی که ممکن است بیمه گذاران مناطق سیل زده اصل بیمه نامه‌های خود را در اختیار نداشته و یا در حادثه سیل از دست داده باشند، می‌توانند با درخواست از شعبه‌های شرکت‌های بیمه با ارائه کد ملی و احراز هویت، بیمه نامه المثنی دریافت کنند.

بنا به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط سندیکای بیمه گران ایران در استان گلستان، شرکت‌های بیمه تلاش می‌کنند با انجام بررسی‌های خود، فرآیند اجرایی در این خصوص را در اسرع وقت انجام دهند.

حقوق بیمه گذاران نزد شرکت‌های بیمه محفوظ است و جای نگرانی نیست. در مورد بیمه نامه‌های مفقود شده المثنی یا گواهی صادر می‌شود.

این افراد می‌توانند امور بیمه‌ای خود را از طریق شعب شرکت‌های بیمه پیگیری کنند.

 


 

ارسال نظر