شناسه خبر : 5563

تولید حق بیمه ما ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت

تولید حق بیمه ما  ۷۰  درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت

آخرین جلسه سال ۱۳۹۷ شورای مدیران شرکت بیمه "ما" در روز ۲۷ اسفندماه به منظور توسعه کمی و کیفی عملیات بیمه‌گری در سال ۹۸ و گسترش خدمت رسانی به عموم مردم شریف ایران با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران تشکیل شد.

به گزارش چابک آنلاین ، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" در جلسه شورای مدیران با اعلام تحقق بیش از ۱۰۰ درصد  برنامه‌های تبیین شده  در سال ۹۷ گفت: اطلاعات عملکرد سال ۹۷ نشان از رشد  بالای صدور بیمه‌نامه و تولید حق بیمه مطلوب در شرکت بیمه "ما"  داشت.

وی خاطرنشان کرد:  در سال ۹۷،  بیش از ۸۵۸  هزار فقره بیمه‌نامه صادر شد که از لحاظ تعداد ۵۲ درصد و از لحاظ تولید حق بیمه ۷۰  درصد رشد نسبت به سال گذشته داشت. همچنین  با  مدیریت ریسک مناسب و فروش هوشمندانه، نسبت خسارت شرکت با ۵ واحد کاهش نسبت به سال گذشته به ۳۹ درصد رسید.

مدیرعامل بیمه "ما" خواستار جانشین پروری و تفویض اختیار از حوزه‌های مختلف ستادی به صف شد و اظهار داشت: مدیران فنی سیاست واگذاری اختیارات به شبکه فروش را دنبال کنند و  در عین حال عملکرد آنها را به طور دقیق رصد و کنترل کنند تا با شناسایی و تقویت نمایندگان برتر و  بهره مندی از پتانسیل نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بانک ملت  در سراسر کشور،  موفق به تامین منافع کلیه ذینفعان شویم.

 

 

 


 

ارسال نظر