شناسه خبر : 5506

اقدام عاجل باید برای کشاورزان فاقد پوشش بیمه‌ای صورت پذیرد

اقدام عاجل باید برای کشاورزان فاقد پوشش بیمه‌ای صورت پذیرد

فرماندار بیجار از بخشداران خواست تا در جلسات ماهیانه دهیاران از کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دعوت به عمل آورند و مزایا و خدمات صندوق را برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی تشریح کنند.

به گزارش چابک آنلاین ، علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در اولین جلسه ستاد راهبردی شهرستان ، هدف از تشکیل این ستاد را پیرو دستور استاندار کردستان اعلام و اظهار داشت این جلسات می‌بایست هر سه ماه یکبار و با حضور کلیه اعضا برگزار شود .

ورمقانی در ادامه از مدیر صندوق استان درخواست کرد گزارشی از عملکرد شهرستان ارائه دهد تا با چاره اندیشی بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود از بخشداران خواست تا در جلسات ماهیانه دهیاران از کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دعوت به عمل آورند و مزایا و خدمات صندوق را برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی تشریح کنند.

او همچنین از حاضرین، در این حوزه خواستار ارائه گزارش شد و تاکید کرد: همه دهیاران و شوراها باید از خدمات این صندوق مطلع باشند و بتوانند مردم را نیز توجیه کنند. در این برهه پذیرفتی نیست که کشاورزی فاقد پوشش بیمه ای باشد و این ضعف باید آسیب شناسی شود. از این رو لازم است کلیه ادارات مرتبط با جامعه هدف پیش قدم شوند و افراد فاقد پوشش بیمه را شناسایی و برای تحت پوشش قرار دادن آنها اقدام عاجل صورت پذیرد.

ورمقانی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در جلسات آینده اقدامات و مصوبات جلسات قبلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کلیه اعضا به تناسب وظیفه خود باید حداکثر توان خود را بکار گیرند.

 

 

ارسال نظر