شناسه خبر : 5412

بیمه هنرمندان مشمول کسانی می‌شود که از هیچ بیمه‌ای برخوردار نباشند

بیمه هنرمندان مشمول کسانی می‌شود که از هیچ بیمه‌ای برخوردار نباشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: پیگیری بیمه هنرمندان که البته متناسب با شاخص‌هایی که صندوق بیمه هنرمندان باشد، در استان انجام می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ، درباره حمایت‌های ارشاد اسلامی استان سمنان برای هنرمندان، بیان کرد: به‌طورکلی مأموریت‌ها و وظایفی که فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال دارد در راستای حمایت رقم خورده، اینکه ما بستر فعالیت فراهم می‌کنیم یک نوع حمایت است اما به‌صورت خاص موارد و حمایت‌هایی مانند پیگیری بیمه هنرمندان که البته متناسب با شاخص‌هایی که صندوق بیمه هنرمندان دارد پیگیری صورت می‌گیرد، البته مشمول کسانی می‌شود که از هیچ بیمه‌ای برخوردار نباشند.

وی افزود: انجمن نمایش، انجمن خوشنویسان، انجمن موسیقی، انجمن سفال، انجمن‌های مختلفی هستند که فعالیت می‌کنند و عمدتاً در مجتمع کومش در مرکز استان استقرار دارند و انجمن‌های شهرستانی نیز در فضای مجتمع‌های فرهنگی هنری متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر هستند.

فضیلت بیان کرد: تمام فعالیت‌های اداره کل ارشاد اسلامی برای رفع مشکلات هنرمندان است، اینکه ما فضا فراهم کرده و ضمن تعریف برنامه، تأمین اعتبار نیز می‌کنیم، همه این موارد اقدامات کلی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع مشکلات هنرمندان دارد تا بستر مناسب را برای این قشر فراهم کند.

 


 

ارسال نظر