شناسه خبر : 5402

برنامه ریزی شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی

برنامه ریزی شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در نشست با مدیران بیمه، از آمادگی دستگاه قضایی برای تعامل با شرکت‌های بیمه استان در راستای تسهیل سفر مسافرین نوروزی خبرداد و اظهارکرد: شرکت‌های بیمه‌ای مستقر در استان باید در ایام تعطیلات عید خدمات مربوط را به مسافرین و میهمانان نوروزی به صورت مطلوب و فوری ارائه دهند.

وی باتاکید بر اینکه درصورت وقوع رخدادی پرداخت خسارت به مسافرین بیمه شده باید در اسرع وقت و بدون مانع باشد، افزود: نباید با تاخیر‌های احتمالی در ارائه خدمات برای مسافرین نوروزی وقفه‌ای در مسافرت‌های آنان ایجاد کنیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین ضروری است که شرکت‌های بیمه‌ای شعبی در قالب واحد‌های سیار راه اندازی کنند تا در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شوند.

وی یادآورشد: در مواردی که شرکت‌های بیمه بدون ضرورت اخذ کروکی از راهنمایی و رانندگی مجاز به پرداخت خسارت می‌باشند، لازم است که کارشناسان بیمه حضور به موقعی در محل تصادف داشته باشند.

صادقی همچنین بابیان اینکه سهم استان کرمانشاه از بیمه‌نامه‌های صادره یک سوم بیمه نامه‌های کشور است، عنوان کرد: بااین وجود متاسفانه کرمانشاه دو درصد خسارت‌های پرداختی توسط شرکت‌های بیمه را به خود اختصاص داده است.

 

 


 

ارسال نظر