شناسه خبر : 5387

دفترچه درمانی خانواده های ایثارگران تا خرداد ۹۸ معتبر است

دفترچه درمانی خانواده های ایثارگران تا خرداد 98 معتبر است

مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: مراکز درمانی استان تا پایان خردادماه سال ۹۸ بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بیمه سلامت در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۷ مکلف به پذیرش خانواده‌های ایثارگرانی که صفحات هنوز دفترچه درمانی آنها تمام نشده اما تاریخ آن باطل شده، هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، نورالدین رحیمی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت افرادی که تاریخ اعتبار دفترچه آنها تا پایان اسفند به اتمام می‌رسد مقرر شد دفترچه خانواده‌های ایثارگران تا خردادماه سال آتی معتبر شناخته شود.

وی افزود: به همه مراکز درمانی خصوصی و دولتی طرف قرارداد نیز بخشنامه ابلاغ شده که دفترچه خانواده‌های ایثارگران را با وجود ابطال تاریخ اعتبار دفترچه اما بیماران وابسته به خانواده‌های ایثارگران را پذیرش کنند.

رحیمی یادآور شد: این بخشنامه علاوه بر مراکز درمانی همچنین در دفاتر پیشخوان و سایر نمایندگی‌های طرف قرارداد در صورتی که برگه دفترچه های ایثارگران و خانواده‌های آنها هنوز به اتمام نرسیده تا پایان خرداد ماه 98 قابل اجرا است.

وی تاکید کرد: بیمه شدگان ایثارگر و خانواده‌های وابسته به این اقشار با آرامش خاطر به مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و عجله ای برای تعویض دفترچه درمانی خود نداشته باشند.

وی گفت: بعد از شروع سال جدید و تا خردادماه 98 ایثارگران برای تعویض و دریافت دفترچه جدید اقدام کنند .

همچنین از 340 هزار نفر بیمه شده سلامت استان ایلام 24 هزار نفر را ایثارگران و خانواده های آنها تشکیل داده اند.

 

 

ارسال نظر