شناسه خبر : 5376

بدهی‌های بیمه سلامت استان مرکزی تا پایان آبان‌ماه ۹۷ تسویه شد

بدهی‌های بیمه سلامت استان مرکزی تا پایان آبان‌ماه ۹۷ تسویه شد

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: بدهی بیمه سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال‌های گذشته به طور کامل پرداخت شده و سال ۹۷ را هم علی‌الحساب تا آبان‌ماه را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدرضا جیریایی با اشاره به میزان بدهی بیمه سلامت استان مرکزی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان اظهار داشت: بدهی بیمه سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال‌های گذشته به طور کامل پرداخت شد و سال 97 را هم علی‌الحساب تا آبان‌ ماه را پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: می‌توان گفت از بابت پرداختی به موسسات به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی به روز هستیم و مبالغی که به دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌ویژه اراک پرداخت کرده‌ایم تاکنون 56 میلیارد و 116 میلیون تومان بوده که 70 درصد آبان‌ماه هم پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی تصریح کرد: برای بدهی باقیمانده هم هنوز اسناد بسته نشده که میزان بدهی مشخص شود و اسناد با تاخیر به اداره کل بیمه سلامت ارسال می‌شود.

جیریایی بیان کرد: میزان پرداختی به دانشگاه علوم پزشکی ساوه هم 9 میلیارد و 866 میلیون تومان بوده که می‌توان گفت حتی برای ساوه علی‌الحساب دی‌ماه هم پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرداختی به دانشکده علوم پزشکی خمین هم 5 میلیارد و 550 میلیون تومان بوده که علی‌الحساب دی‌ماه هم به آنها پرداخت شده است.

 


 

ارسال نظر