شناسه خبر : 5346

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه اعلام کرد:

رانندگان تاکسی از خدمات بیمه‌ای با اعطای تسهیلات صفر درصد برخوردار می‌شوند

رانندگان تاکسی از خدمات بیمه‌ای با اعطای تسهیلات صفر درصد برخوردار می‌شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از برخورداری رانندگان تاکسی از خدمات بیمه‌ای با اعطای تسهیلات صفر درصد خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سجاد سلیمانی گفت: براساس تفاهم نامه سه جانبه همکاری که ما بین بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور امضاء شد، رانندگان تاکسی می‌توانند از بیمه تکمیل درمان، شخص ثالث، بدنه و آتش سوزی واحدمسکونی (حریق، صاعقه، انفجار و زلزله) برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات به صورت نقدی به تاکسیرانان پرداخت نخواهد شد افزود: در این طرح متقاضیان با مراجعه به تمامی شعب بیمه دانا می‌توانند از خدمات بیمه تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه‌های مورد نیاز تا سقف در نظر گرفته شده استفاده و در اقساط ۱۲ ماهه بدون ضامن، بدون پیش پرداخت و بدون نیاز به مراجعه مستقیم به بانک عامل با سود صفر درصد تا سقف ۳۰ میلیون ریال اقدام کنند.

به گفته سلیمانی متقاضیان بیمه تکمیل درمان نیزدر صورت داشتن بیمه پایه تا تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سامانه اطلاعات ناوگان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به آدرس www.irtusan.ir نسبت به تکمیل و تأیید اطلاعات خانواده خود اقدام تا پس از تجمیع اطلاعات و ارسال آن به شرکت بیمه مطابق با توافق صورت گرفته نسبت به اجرای آن اقدام گردد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد: ثبت نام در سامانه یاد شده به منزله صدور بیمه نامه تکمیل درمان نمی‌باشد و اجرای طرح منوط به تجمیع اطلاعات و ارسال آن به بیمه خواهد بود.

سلیمانی با اشاره به مراحل صدور بیمه نامه و درخواست وام از بانک گفت: بیمه گزار برای صدور بیمه نامه شخص ثالث لازم است اصل کارت ماشین به همراه کپی، اصل کارت ملی به همراه کپی، اصل بیمه نامه سال قبل و یک فقره چک صیاد به مبلغ بیمه نامه ارائه نماید.

وی مدارک لازم جهت صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل را نیز، اصل کارت ماشین به همراه کپی، کپی سند سبز ماشین، اصل کارت ملی به همراه کپی، اصل بیمه نامه سال قبل درصورتیکه اتومبیل قبلا بیمه شده باشد، یک فقره چک صیاد به مبلغ بیمه نامه اعلام کرد

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه یادآور شد: درصورت صدور اولین بیمه نامه مبلغ ۱۰۰ هزارریال از بیمه گزار جهت افتتاح حساب اخذ می‌شود.

متقاضیان می‌توانند جهت برخوداری از تسهیلات خدمات بیمه‌ای به تمامی شعب بیمه دانا در سطح شهر کرمانشاه مراجعه نمایند.

ارسال نظر