شناسه خبر : 5343

۶۵ درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

65 درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از اجرای موفق طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان و خرید امکانات و تجهیزات پزشکی به منظور بهبود ارائه خدمات و جلب رضایت بیمه‌شدگان خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین، ثریا پازوکی در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: ٦٥ درصد از جمعیت حدود یک میلیون و ٥٠٠ هزار نفری استان مرکزی که معادل بیش از ٩٠٠ هزار نفر است تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی است و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه خدمت می نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: در بخش درمان مستقیم خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان استان، در مراکز درمانی ملکی که مشتمل بر ٣ بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی، ٣ درمانگاه تخصصی و  ٤ درمانگاه عمومی است به صورت رایگان ارائه می شود.

وی گفت: در بخش درمان غیر مستقیم با حدود ٨٠٠ مرکز شامل بیمارستانهای دولتی و خصوصی، مطبهای پزشکان و سایر مراکز تشخیصی و درمانی استان جهت بهره مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی متنوع و تخصصی مراکز غیرملکی قرارداد منعقد شده است.

 پازوکی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اجرای طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانی و استانداردسازی بخش های درمانی، امکانات و تجهیزات در سطح کشور پیشگام و نمونه است و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و ارباب رجوع از طریق بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات هدف این مجموعه است.

ارسال نظر