شناسه خبر : 5330

خدمات صندوق بیمه اجتماعی باید بیش از پیش توسعه یابد

خدمات صندوق بیمه اجتماعی باید بیش از پیش توسعه یابد

شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های وزارت تعاون در استان مرکزی با حضور حاتم شاه کرمی، سرپرست معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، و معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

به گزارش چابک‌آنلاین، در این جلسه معاون روابط کار وزارتخانه یکی از وظایف مدیران استانی را قانون مداری در راستای جلب اعتماد جامعه هدف بیان کرد و گفت: در راستای قانون مداری، شفافیت به عنوان یکی از تاکیدات مقام وزارت باید وجود داشته باشد. در بعضی از مواقع جامعه هدف ما به دلیل عدم رعایت عدالت در قانون و قانون مداری از ما گله مند است، از این رو مدیران استانی باید قانون را به صورت شفاف دنبال کنند و زمینه های تحقق عدالت در ارائه خدمات را برای جامعه هدف فراهم کنند.

در ادامه این نشست، مدیر صندوق استان مرکزی، وضعیت آماری بیمه شدگان صندوق را ارائه و گزارش مبسوطی از عملکرد صندوق داد.

صادق زهدی گفت: بیمه اجتماعی از خدمات بی سابقه و بی بدیل انقلاب اسلامی است که در جهت ارتقاء کیفیت زندگی کشاورزان، روستائیان و عشایر گام های مهم و ارزنده برداشته است وی همچنین افزود پس از اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد، شور و نشاط وصف ناپذیری در روستاها به وجود آمده و این موضوع با حضور در روستاها قابل مشاهده است.

او با انتقاد از برخی افراد که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند و نقاط ضعف را بیان می کنند گفت: نیمه پر لیوان را نیز باید دید و خدمات موثر و ارزشمند نظام را هم باید متذکر شد.

زهدی تاکید کرد: در شرایط کنونی به شدت نیازمند هم افزایی هستیم.

حاتم شاه کرمی ضمن تایید سخنان مدیر صندوق استان، بیان داشت مدیر عامل صندوق، فردی خستگی ناپذیر و کوشا است و با حضور  وی در شهرستانهای محروم، موجی از امید و نشاط در بین کشاورزان و روستائیان پدید آمده است او همچنین تاکید کرد خدمات صندوق باید بیش از پیش توسعه یابد.

در این جلسه مدیران دستگاه های شورای هماهنگی نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

ارسال نظر