شناسه خبر : 5327

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

بیمه تأمین اجتماعی ۱۵۰ میلیار تومان بدهی به پزشکان دارد

بیمه تأمین اجتماعی 150 میلیار تومان بدهی به پزشکان دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با تأکید براینکه بیمه تأمین اجتماعی ۱۵۰ میلیار تومان بدهی به پزشکان دارد، گفت: اگر سازمان تأمین اجتماعی مطالبات پزشکان را پرداخت نکند ما نیز نمی‌توانیم ادامه کار بدهیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب اله موسوی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی از مهر سال گذشته مطالبات دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت نکرده است، اظهارکرد: در صورتیکه این بیمه بدهی خود را پرداخت نکند از سال آینده نمی‌توانیم خدمات‌دهی داشته باشیم.

موسوی بهار با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر براساس قراداد باید ظرف یک تا دو ماه مطالبات پزشکان را پرداخت کنند، تأکید کرد: با توجه به اینه 50 درصد مردم استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند با این سازمان مدارا کرده‌ایم اما دیگر توان نداریم و اگر پرداخت نکنند؛ نمی‌توانیم خدماتی به بیماران ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد بیمه‌های طرف قراداد دانشگاه علوم پزشکی با دو بیمه سلامت و تأمین اجتماعی است، تصریح کرد: بیمه سلامت به‌طور شایسته‌ای مطالبات پزشکان را پرداخت کرده و بدهی اندکی از سال 96 باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه  سازمان بیمه سلامت تا آذر هرماه 60 درصد از مطالبات را پرداخت کرده است، یادآور شد: در سالجاری سازمان بیمه سلامت در پرداخت مطالبات خیلی خوب بوده و کم کم بدهی‌های سال گذشته دانشگاه را نیز پرداخت کرده است.

 

ارسال نظر