شناسه خبر : 5294

تعداد بیمه شدگان اجباری در کارگاه‌های تولیدی کرمان ۳ درصد افزایش یافت

تعداد بیمه شدگان اجباری در کارگاه‌های تولیدی کرمان 3 درصد افزایش یافت

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان از وجود ۳۱۰ هزار بیمه شده اجباری در این استان خبر داد و گفت : فعالیت معین‌های اقتصادی در استان سبب ایجاد اشتغال و افزایش سه درصدی بیمه شدگان اجباری در کارگاه های تولیدی شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، علی حسینی محمدآبادی در همایش تخصصی امور فنی بیمه شدگان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان دارای 26 شعبه اصلی، 16 شعبه اقماری و 12 کارگزاری است که خدمات این سازمان را به مردم ارائه می دهند.

به گفته حسینی محمد آبادی هم اکنون 310 هزار نفر در قالب 46 هزار کارگاه تولیدی استان کرمان از خدمات بیمه بهره‌مند هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان از وصول 16 درصدی مطالبات تامین اجتماعی استان کرمان خبرداد و افزود: استان کرمان در این زمینه رتبه اول را به خود اختصاص داده که این مهم حاصل تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف است .

وی افزود: در استان کرمان 150 هزار نفر بیمه شده خاص وجود دارد که بیش از 120 هزار نفر از آن‌ها فهرست‌های خود را به صورت غیرحضوری دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خدمات برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی با صرف کمترین وقت و هزینه انجام می‌شود تصریح کرد: بیمه شدگان با اطلاع رسانی‌های انجام شده به قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی واقف هستند.

 


 

ارسال نظر