شناسه خبر : 5255

تفاهمات سنوات گذشته در سندیکا عملیاتی نشد/ تنها مورد از توافقات اجرایی شده سندیکا کنسرسیوم صدور بیمه‌نامه اتومبیل بود

تفاهمات سنوات گذشته در سندیکا عملیاتی نشد/ تنها مورد از توافقات اجرایی شده سندیکا  کنسرسیوم صدور بیمه‌نامه اتومبیل بود

مدیرعامل شرکت بیمه دانا ، شرط لازم و کافی برای انتخاب یک دبیر کل قوی برای سندیکای بیمه‌گران را داشتن تخصص بیمه‌ای و ارتباطات فراسازمانی او دانست .

چابک آنلاین _ بهاره تاجرباشی ، "ابراهیم کاردگر"در گفت و گو با چابک آنلاین بیان کرد: شخصی که  به عنوان دبیر کل سندیکای بیمه گران انتخاب می‌شود باید تخصص بیمه‌ای داشته باشد و در عین حال ارتباطات برون سازمانی صنعت بیمه را بشناسد تا بتواند از منافع بیمه دفاع کند.

وی، بخش اعظم خروجی دبیر کل سندیکا را منوط به اساسنامه سندیکا دانست و اعلام کرد که اساسنامه سندیکا موارد برخوردی نداشته و زمانی  که یک تفاهم در سندیکا انجام می‌شود و یک عضو سندیکا از آن عدول می‌کند دبیر کل نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و موارد تنها در حد تذکرات اخلاقی باقی می‌ماند بنابراین تفاهم هم  از بین می‌رود.

کاردگر گفت :در سنوات گذشته در سندیکا تفاهماتی انجام  شد اما به آن عمل نشد و متاسفانه آن تفاهم‌ها هم عملیاتی نشده است.

وی، عنوان کرد: مدیریت کاریزماتیک یک فرد می‌تواند تاثیرگزار باشد ،برای اجرایی شدن تفاهم علاوه بر اینکه دبیر کلی که ارتباطات درون سازمانی خوب می‌گیرد و می‌تواند بیرون سازمان را هم برای صنعت بیمه هماهنگ کند خود شخص باید یک مدیریت کاریزماتیک هم داشته باشد که مدیران عامل شرکت‌های بیمه به حرمت آن شخص و به حرمت امضای او در تفاهم‌نامه، از آن تفاهم‌نامه عدول نکنند.

مدیرعامل بیمه دانا تصریح کرد: تنها مورد از توافقات سندیکا  که اجرایی شده کنسرسیوم صدور بیمه نامه اتومبیل بوده  که اعضا در مورد ایران خودرو به جمع‌بندی رسیده و به آن عمل کردند که آن هم به واسطه حضور مقام ناظر و رئیس کل سابق بیمه مرکزی بود که اصرار به این امر داشت و آن کنسرکسیوم را عملیاتی کرد.

 


 

ارسال نظر