شناسه خبر : 5246

یک درصد از کل جمعیت مسمتری‌بگیران استان مرکزی عیدی دریافت می‌کنند

یک درصد از کل جمعیت مسمتری‌بگیران استان مرکزی عیدی دریافت می‌کنند

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: یک درصد از کل جمعیت مسمتری‌بگیران تأمین اجتماعی در استان مشمول قانون الزام و دریافت عیدی براساس سنوات و سابقه بیمه‌ای هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، محمدرضا بیدهندی تصریح کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده و در آستانه سال نو از ابتدای اسفندماه سال جاری مبلغ یک میلیون تومان به حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بابت عیدی واریز شده است.

وی با  اشاره به اینکه میزان پرداخت عیدی به مستمری‌بگیران بر اساس سوابق بیمه‌ای محاسبه می‌شود، بیان کرد: با احتساب دو قانون الزام و ماده 111 قانون بازنشستگان میزان پرداخت عیدی محاسبه و به مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه تنها یک درصد از کل جمعیت مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان مشمول قانون الزام شدند، اظهار کرد: در واقع مستمری‌بگیران مشمول قانون الزام که مطابق با ماده 111 قانون تأمین اجتماعی با 10 سال سن بازنشسته شده باشند براساس سنوات بازنشستگی عیدی دریافت می‌کنند.

بیدهندی افزود: آن تعداد از مستمری‌بگیران که بر اساس ماده 111 با 10 سال سابقه بازنشسته شدند و مشمول شرایط ماده 75 و از کارافتادگی باشند، عیدی را کامل دریافت می‌کنند.

 


 

ارسال نظر