شناسه خبر : 5220

خدمات بیمه تکمیلی درمان برای ۳۱۸ هزار راننده تاکسی ارائه می‌شود

خدمات بیمه تکمیلی درمان برای 318 هزار راننده تاکسی ارائه می‌شود

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت : تا پایان اسفندماه برای ثبت‌نام راننده و خانواده تاکسیرانان زمان وجود دارد تا بتوانند ثبت‌نام خدمات بیمه درمان را انجام دهند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص جزئیات بیمه‌های تکمیلی و درمانی رانندگان تاکسی گفت: این ثبت‌نام از روز گذشته آغاز شده که تاکنون به صورت کشوری به انجام نرسیده بود. با همکاری مناسبی که با بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، انجام شد فرایند صدور بیمه‌نامه‌های تکمیلی، شخص ثالث، بدنه و به عبارتی تمام بیمه‌نامه‌ها آغاز شد.

وی افزود: از سوی رانندگان این امر نیاز و درخواستی بود که ما برای آنان تسهیل کردیم. رانندگان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت WWW.IRTUSUN.IR ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. تا پایان اسفندماه برای ثبت‌نام راننده و خانواده تاکسیرانان زمان وجود دارد تا بتوانند ثبت‌نام خدمات بیمه درمان را انجام دهند. اکنون ۳۱۸ هزار دستگاه تاکسی در کشور وجود دارد که ارائه خدمت می‌دهند و همگی می‌توانند برای بیمه تکمیلی در سایت ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: بیمه‌های شخص ثالث وسایر بیمه‌نامه‌ها که نیاز سالانه رانندگان است، متقاضیان می‌توانند در نمایندگی‌های منتخب هر شهر بدون نیاز مراجعه به بانک حامل و حضور ضامن صرفا با یک چک بانکی تشکیل پرونده دهند.

ضامنی در ادامه اضافه کرد: متقاضیان پس از تشکیل پرونده می‌توانند از مزایای طرح بیمه بهره‌مند شوند، همچنین اگر افراد اقساط را به موقع پرداخت کنند، در سال آینده بدون نیاز به مراجعه مجدد، بیمه‌نامه سال آینده آنها صادر و درب منزل آنان ارسال خواهد شد. پس از آنکه ثبت‌نام‌ها به حد نصاب رسید، فرایند بیمه‌ای اتفاق خواهد افتاد و ماهیانه ۴۵ هزار تومان برای هر نفر باید پرداخت شود تا بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهره ببرند.

 

 

 


 

ارسال نظر