شناسه خبر : 5205

طمع تلخ عدم پذیرش بیمه‌ها را بیماران می‌چشند

طمع تلخ عدم پذیرش بیمه‌ها  را بیماران می‌چشند

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها دفترچه‌های درمانی را پذیرش نمی‌کنند،گفت: برخی بیماران سرطانی توان مالی برا ی حضور در مطب را ندارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خانه ملت ، یحیی کمالی‌پور درباره وضعیت پذیرش  بیماران با دفترچه بیمه در بیمارستان‌ها،گفت: عدم پذیرش بیماران با دفترچه بیمه در  برخی از  بیمارستانها تبدیل به یک  معضل اساسی  در حوزه بهداشت ودرمان شده است بنابراین نباید طمع تلخ عدم پذیرش بیمه‌ها  را بیماران بچشند.

 نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت هزینه‌های بیمارستانها با نرخ آزاد برای بسیاری از بیماران  بسیار دشوار است تصریح کرد: دولت باید برای بیماران  سرطانی  وصعب العلاج  یارانه ویژه قائل شود تا بتوان خدمات رسانی به بیماران  در حوزه سلامت را  وسعت بخشید.

وی با بیان اینکه برخی از بیماران سرطانی حتی هزینه رفت وآمد به مطب‌ها پزشک را ندارد و این امر به هیچ وجه ممکن منطقی نیست  تصریح کرد: تهیه داروهای ضد سرطان با نرخ آزاد برای بسیاری از  افراد میسر نیست.

 کمالی پور  افزود: برخی افراد تنها نظاره گره مرگ بیمارانشان بر اثر عدم تمکن مالی برای عدم  طی پروسه درمانی هستند.

 عضو هئیت رییسه کمییسون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها دفترچه‌های درمانی را پذیرش نمی‌کنند یادآورشد: وظیفه نظام و دولت است که بیماران سرطانی و صعب العلاج  را حمایت کند تا هیچ بیماری برای گرانی  درمان را رها نکند زیرا این امر با  هیچ اصولی سازگاری ندارد.

 


 

ارسال نظر