شناسه خبر : 5185

۵۲ درصد مطالبات مراکز طرف قرار داد با بیمه سلامت صومعه سرا پرداخت شد

۵۲ درصد مطالبات مراکز طرف قرار داد با بیمه سلامت صومعه سرا پرداخت شد

رئیس بیمه سلامت صومعه سرا از پرداخت ۵۲ درصدی مطالبات امسال مراکز طرف قرار داد با این بیمه خبر داد و گفت: این مطالبات در بخش های دولتی و خصوصی پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، عسگر محمدخواه با اشاره به پرداخت مطالبات بیمه تشخیصی و درمانی طرف قرار داد با بیمه سلامت، اظهارکرد: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و دریافت خدمات با کیفیت از موسسات درمانی طرف قرار داد با تلاش‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد مطالبات سال ۹۶ این موسسات در دو بخش دولتی و خصوصی پرداخت شده است.

 وی با بیان اینکه مبلغ این مطالبات معادل ۴/۸۴۱ میلیارد ریال است، افزود: ۵۲ درصد مطالبات سال ۹۷ بخش‌های دولتی و خصوصی به مبلغ ۲/۴۱۰ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

محمدخواه با اشاره به حوزه‌های پرداخت مطالبات، گفت: این مطالبات در بخش های دولتی و دانشگاهی تا پایان شهریور ۹۷ و همچنین دو ماهه مهر و آبان به صورت علی الحساب، مطالبات پزشکان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و درمانگاه‌ها تا پایان شهریور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات سایر بخش‌های خصوصی همانند درمانگاه ها، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و فیزیوتراپی و سایر موارد تا پایان مرداد ۹۷ پرداخت شده است، ادامه داد: مطالبات داروخانه ها نیز تا پایان سال ۹۶ به صورت کامل تسویه و در سال ۹۷ نیز تا پایان مرداد ماه امسال پرداخت شده است.  

 


 

ارسال نظر