شناسه خبر : 5175

۴۰ هزار زن خانه‌دار تهرانی از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند

40 هزار زن خانه‌دار تهرانی از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه دار از سال ١٣٨٧ اجرا شده است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از زنان خانه‌دار تحت حمایت‌های بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش چابک آنلاین ، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه دار از سال ١٣٨٧ اجرا شده است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از زنان خانه‌دار تحت حمایت‌های بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند. به طوری که در حال حاضر بیش از ١٥٠ هزار نفر از این گروه تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی هستند که از این تعداد بیش از ٤٠ هزار نفر در استان تهران قرار دارند.

ناهید حیدری اشاره به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن دختران مجرد گفت: به منظور برطرف نمودن دغدغه‌خاطر خانواده‌ها و حمایت از کانون خانواده و تامین معاش، طرح بیمه زنان خانه‎دار مطرح و اجرا شد و زنان خانه‌دار و دختران مجرد ۱۸ تا ۵۰ سال سن می‌توانند با بیمه پردازی از حمایت‌های تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن اقشار مختلف از سوی سازمان تامین اجتماعی افزود: کارگران ساختمانی از جمله بیمه شدگان این سازمان هستند.

حیدری گفت: اگر چنانچه کارگری فصلی به هر علتی رابطه کاری‌اش قطع شده باشد، با تقاضای بازرسی مجدد و پس از تایید نهایی مجددا به لیست کارگران ساختمانی اضافه می‌شود و تحت حمایت‌های تامین اجتماعی قرار می‌گیرد.


 

ارسال نظر