شناسه خبر : 5168

۵۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان مهابادی پرداخت شد

50  میلیارد ریال غرامت به کشاورزان مهابادی پرداخت شد

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران شهرستان به علت سرمازدگی پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: کشاورزان و بهره‌برداران قبل از اتمام این مهلت با مراجعه به کارگزاران مربوطه نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

انور ابراهیمی آذر افزود: پیش از این 30 بهمن ماه 1397 آخرین فرصت برای بیمه محصولات کشاورزی بود که بنا به پیشنهاد صندوق بیمه محصولات کشاورزی، این فرصت 2 هفته تمدید شد تا کشاورزان این شهرستان بتوانند با انگیزه و فرصت بیشتری نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استقبال از بیمه محصولات کشاورزی در سال زراعی جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است، اضافه کرد: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همواره مقوله پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت کرده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: امسال 50 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران شهرستان به علت سرمازدگی پرداخت شده است.

ابراهیمی آذر یادآور شد: تاکنون 2 هزار و 400 هکتار باغ و 18 هزار هکتار از مزارع مهاباد تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

 


 

ارسال نظر