شناسه خبر : 5064

بیمه‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال به داروخانه هلال احمر مشهد بدهکارند

بیمه‌ها 100 میلیارد ریال به داروخانه هلال احمر مشهد بدهکارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: داروخانه هلال احمر مشهد از بیمه‌ها ۱۰۰میلیارد ریال طلب دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، سید مجتبی احمدی افزود: این داروخانه با وجود این بدهی زیاد شرکت‌های بیمه همچنان بنا بر رسالت خود سعی در تامین انواع داروهای خاص و داروهای بیماران ژنتیکی و تک نسخه‌ای دارد.

وی با اشاره به همراهی جمعیت هلال احمر استان با پویش چالش دارو برای کمک به نیازمندان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تهیه دارو برای بسیاری از بیماران به خصوص آنهایی که بیماری‌های خاص دارند بسیار سخت شده است بنابراین گاهی افراد آبرومند نیازمند داروهای ضروری در وضعیت اضطراری قرار می گیرند و به کمک برای تامین داروی خود نیاز دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزینه تامین برخی داروهای خاص بالاست و به سبب محدودیت بیمه‌ها در پذیرش همه اقلام دارویی و از سوی دیگر مدت زمان طولانی تسویه حساب مالی بیمه‌ها با داروخانه‌ها متاسفانه برخی داروخانه‌ها قادر به تامین همه داروها و در نتیجه پاسخگویی به همه بیماران نیستند.

احمدی افزود: روزانه افراد بسیاری به هلال احمر مراجعه می کنند که به حداقل هزینه برای تامین دارو نیازمند و از پرداخت وجه آن ناتوان هستند و البته افراد خیرخواه و نیک‌اندیش هم کم نیستند که به دنبال پرداخت هزینه‌های بیماران مستضعفند.

 

 


 

ارسال نظر