شناسه خبر : 5060

مدیر بیمارستان کوثر شیراز :

قرارداد بیمارستان‌های خصوصی شیراز با بیمه سلامت منعقد خواهد شد

قرارداد بیمارستان‌های خصوصی شیراز با بیمه سلامت منعقد خواهد شد

مدیر بیمارستان کوثر شیراز گفت : مطالبات بیمارستان‌های خصوصی شیراز توسط بیمه سلامت فارس پرداخت شد و به زودی قرارداد بیمارستان‌های خصوصی شیراز با بیمه سلامت منعقد خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، فرهاد لطفی با بیان اینکه مطالبات بیمارستان‌های خصوصی رقمی بالغ‌ بر 41 میلیارد تومان بود که اخیراً به‌طور کامل پرداخت شد، اظهار داشت: برای انعقاد قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی به نظام پزشکی اعلام کردیم تا حداقل تعدادی از این بیمارستان‌ها مجدد با بیمه سلامت قرارداد ببندند.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس ادامه داد: مطالبات سال 96 بیمارستان‌های خصوصی شیراز به‌ طور کامل پرداخت‌ شده و برای امسال نیز تا اندازه‌ای که اسناد را به ما تحویل دادند، پرداخت کرده‌ایم.

وی در خصوص مطالبات بیمارستان‌های دولتی نیز گفت: مطالبات بخش‌های دولتی دانشگاهی حدود 135 میلیارد تومان است که تا پایان امسال به ‌طور کامل پرداخت می‌شود.

لطفی افزود: طبق تفاهم‌نامه سال جاری تا مهرماه مطالبات را تسویه کردیم و 60 درصد آن نیز در آبان ماه پرداخت شد.

مدیر بیمارستان کوثر شیراز نیز در خصوص دریافت مطالبات خود از بیمه سلامت گفت : بیمه سلامت فارس مطالبات سال 96 را به صورت کامل و به همه بیمارستان‌های خصوصی شیراز پرداخت کرده است.

اصغر گلشنی ادامه داد: مشکل ما با بیمه سلامت جنبه مالی داشت که برطرف شد و مشکل خاصی بین ما وجود ندارد.

گلشنی تصریح کرد: رسانه ها در پیگیری مطالبات مردم نقش مهمی دارند، شاید مسؤولان از انتقاد ناراحت بشوند اما اینکه یک رسانه برای مردم کار می‌کنند، مهم است.

وی در پایان گفت: برای انعقاد قرارداد مجدد با بیمه سلامت منتظر ابلاغیه سازمان از تهران هستیم اما به احتمال زیاد بیمارستان‌های خصوصی شیراز با بیمه سلامت قرارداد خواهد بست.

 

 


 

ارسال نظر