شناسه خبر : 4967

بیش از ۹۰ هزار مستمری بگیر از بسته مساعدتی صندوق برخوردار شدند

بیش از 90 هزار مستمری بگیر از بسته مساعدتی صندوق برخوردار شدند

محمدعلی دشوارگر، مدیر صندوق استان هرمزگان ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برگزاری نشست‌های ماهیانه با امکان برقراری ارتباط دو سویه بین مجموعه مدیریت استان از یک طرف و کارگزاران از سوی دیگر در پیشبرد اهداف از جایگاه بالایی برخوردار است.

به گزارش چابک آنلاین ،  مدیر صندوق استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این جلسات ضمن آموزش و تشریح آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها فرصتی برای استفاده از نقطه نظرات کارگزاران فراهم خواهد شد؛ اضافه کرد: برنامه‌ریزی بر اساس تجربه کارگزاران که در خط مقدم و پیشانی اجرایی مشغول به فعالیت می‌باشند ارزان ترین و موثرترین راه برای پیشرفت و توسعه برنامه‌های صندوق در حوزه جذب بیمه شده خواهد بود زیرا این تجربیات برگرفته از خواسته‌ها و انتظارات جامعه هدف بوده و پس از تطبیق با قوانین و چارچوب کلی سیاست‌های صندوق می‌تواند مجموعه را به اهداف خود نزدیک تر کند.

دشوارگر با اشاره به راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات کارگزاران و مدیران صندوق از اقدامات مدیرعامل در دهه‌ی دوم تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تشکر کرد و از کارگزاران استان خواست از طریق کانال‌های ارتباطی که در اختیار دارند موارد پیشنهادی خود را به منظور اخذ تصمیم و اصلاح روش‌ها در اختیار مدیران صندوق قرار دهند.

او همچنین به توضیح و تشریح برخی رویکردهای مدیرعامل صندوق پرداخت که مهم‌ترین آنها حرکت به سمت بیمه‌گری در سطوح پایین برای نیل به گسترش خدمت بیمه اجتماعی و عدالت اجتماعی در روستاها است. ایجاد تحرک و اشتغال در روستاها با توان کارگزاران و حمایت ارکان صندوق در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از این مساله، نکته مهم دیگری بود که مورد اشاره قرار گرفت.

درویشی در ادامه به پرداخت بسته مساعدتی دولت از طریق صندوق‌های بیمه‌ای اشاره کرد و اختصاص این بسته به بیش از 90 هزار مستمری بگیر صندوق را توجه دولت به رویکردهای بیمه‌ای به جای رویکردهای مساعدتیِ صرف برشمرد.

او همچنین از تلاش و پی‌گیری مدیران صندوق برای اختصاص بسته حمایتی جهت کلیه بیمه‌پردازان فعال صندوق خبر داد.

 


 

ارسال نظر