شناسه خبر : 4959

گسترش پوشش صندوق بیمه‌ای نیازمند فرهنگ سازی است

گسترش پوشش صندوق بیمه‌ای نیازمند فرهنگ سازی است

محمد حجتی پور فرماندار منوجان، با مخاطب قرار دادن بخشداران و دهیاران از آنها خواست تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این قشر محروم از نعمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بهره‌مند شوند.

به گزارش چابک آنلاین ، جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان منوجان با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمان، فرماندار منوجان، معاونین فرماندار، بخشداران و تعدادی از دهیاران، مدیران کارگزاری بیمه روستائیان و عشایر منوجان و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری منوجان برگزار شد.

محمد میرجعفری، مدیر صندوق استان کرمان، گسترش پوشش بیمه‌های درمانی و اجتماعی آحاد جامعه به‌عنوان یکی از سازوکارهای بنیادی برای تحقق محرومیت‌زدایی و توسعه پایدار مناطق محروم دانست که همواره یکی از اهداف مسئولان و ارکان نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 او با بیان اینکه متناسب با ظرفیت‌های موجود گام‌های مؤثری در این راستا برداشته شده است گفت: محقق شدن هرچه بیشتر این امر نیازمند اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، اعتمادسازی و اجرای دقیق تفاهم‌نامه‌های کشوری و استانی توسط اعضای ستاد است.

او در ادامه افزود: با بسیج ظرفیت‌های مؤثر و امکانات دستگاه‌ها، می‌توان گام مؤثری در راستای هدف هماهنگی، هم‌افزایی و تسریع در توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برداشت.

محمد حجتی پور فرماندار منوجان نیز با خطاب قرار دادن بخشداران، دهیاران و مسئولین گفت: تلاش خود را به کار گیرید تا این قشر محروم از نعمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهرمند شوند.

 

 

ارسال نظر