شناسه خبر : 4948

بیمه تکمیلی میان تمام کارمندان یکسان نیست

بیمه تکمیلی میان تمام کارمندان  یکسان نیست

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بیمه تکمیلی در حوزه درمان نباید تنها به کام برخی کارمندان باشد،‌گفت: بیماران صعب العلاج نباید دغدغه‌ای مالی برای درمان داشته باشد این مسئله جز وظایف اصلی دولت تعریف شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خانه ملت ، علی ابراهیمی درباره وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان به بیماران صعب‌العلاج گفت: بالاترین هزینه درمانی در حوزه درمان برای بیماران صعب العلاج است زیرا درمان بیماران در این حیطه بسیار پیچیده و مشکل است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رعایت پروسه زمان  برای بهبودی  بیماران صعب العلاج  جز ضروریات است تا بتوان پروسه درمان را موفقیت آمیز سپری کرد تصریح کرد: نباید بیماران صعب العلاج برای گرانی هزینه درمان ،پروسه درمانی‌اش را رها کنند و این امر وظیفه دولت است که  بیمار را در این راستا یاری دهد.

وی تصریح کرد: بیمه تکمیلی کارمندان در حوزه درمان  نباید تنها به بخشی از کارمندان اختصاص یابد زیرا می بایست شرایط درمانی کشور به سمتی حرکت کند که تمام کارمندان نیز در جامعه خدما ت درمانی  یکسانی دریافت کنند.

وی ادامه داد: یکی از ایرادات اساسی در حوزه بهداشت ودرمان که نیازمند واکاوی و بررسی این است که خدمات  درمانی  از  جمله  مزایایی  بیمه تکمیلی میان تمام کارمندان  یکسان نیست  و این امر  موجبات نقض عدالت در حوزه بهداشت ودرمان  را فراهم می‌کند.

عضو فراکسیون  تولید و اشتغال مجلس یادآورشد: بیماران صعب العلاج نباید دغدغه ای مالی برای درمان داشته باشند و این مسئله جز وظایف اصلی  دولت  تعریف شده  است.

 


 

ارسال نظر