شناسه خبر : 4944

روستاییان و عشایر از بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند

روستاییان و عشایر از بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی وعشایر با اشاره به اینکه برای برخورداری روستاییان و عشایر از بیمه‌های تکمیلی مذاکراتی انجام شده است،گفت: از سال آینده این افراد بیمه تکمیلی خواهند شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، محمدمهدی واعظ مهدوی درباره بیمه تکمیلی افراد تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: تاکنون روستاییان و عشایر مراجعات متعددی برای درخواست بیمه تکمیلی داشته‌اند و علاقمند بودند که از سطح بالاتری از حمایت‌های اجتماعی نسبت به سطحی که بیمه تأمین می‌کند، برخوردار باشند به همین دلیل برای گسترش بیمه‌های تکمیلی عشایر و روستاییان، اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات انجام شده، قصد داریم پوشش بیمه درمان و بازنشستگی روستاییان و عشایر را افزایش دهیم به طوری که در عرصه بیمه درمان، بسته‌هایی تعریف می‌شود تا علاوه بر بیمه روستایی که در حال حاضر توسط سازمان بیمه سلامت اجرایی می‌شود، از سوی ما نیز بسته‌هایی، تأمین اعتبار و برای پوشش روستاییان و عشایر خریداری شود.

مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی و عشایر با اشاره به اینکه در مورد بیمه بازنشستگی نیز مبالغ بالاتری علاوه بر سطح پایه تعریف می‌شود، گفت: بر اساس این نوع بسته، حق بیمه‌ها مشخص و افراد می‌توانند با پرداخت آن، از سطح بالاتری از حقوق در هنگام بازنشستگی خود برخوردار باشند.

واعظ مهدوی در خصوص انجام مذاکره با بنیاد برکت اظهار کرد: بیمه برکت توسط این بنیاد برای ارائه خدمات به روستاییان و عشایر طراحی شده و بسته‌های پیشنهادی آنها نیز ارائه شده که قرار است پس از انجام مذاکرات، نتیجه ارائه شود.

وی همچنین از رایزنی با بیمه آتیه‌سازان حافظ برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به روستاییان و عشایر خبر داد و افزود: با این شرکت نیز مذاکراتی انجام داده‌ایم و بسته‌های بیمه‌ای آنها را نیز دریافت کرده‌ایم. همچنین با تعدادی از شرکت‌های بیمه‌های اقتصادی و تجاری نیز مذاکراتی انجام شده که آنها نیز پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستایی و عشایر گفت: تا پایان سال بسته‌های پیشنهادی این شرکت‌ها را بررسی و بهترین بسته برای بازنشستگان و روستاییان، انتخاب و اعلام خواهد شد.

واعظ مهدوی تصریح کرد: به احتمال زیاد در سال آینده روستاییان و عشایر علاوه بر بیمه‌های پایه، از بیمه تکمیلی نیز برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که احتمال تغییرات در قیمت‌ دارو و پروتزها ممکن است از سوی شرکت‌های ارائه‌ کننده این بسته‌ها ایجاد شود که در حال بررسی آنها هستیم و مذاکراتی نیز در این خصوص انجام می‌شود. ما با هر کدام از آنها که آماده و ایده‌آل ما باشند، به تفاهم خواهیم رسید.

 


 

ارسال نظر