شناسه خبر : 4942

۹۵ درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه هستند

95 درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه هستند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تٲکید بر لزوم تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب گفت: اکنون ۹۵ درصد مردم ایران تحت پوشش بیمه‌های درمانی مختلف هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، غلامرضا کاتب در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن اظهار داشت: چهل سال از عمر انقلاب گذشت و مردم تلاطم‌های زیای را در این مدت دیدند و امروز مهم‌ترین رسالت ما تبیین دستاوردهای انقلاب و ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان بسیار کم بود، افزود: اکنون بیش از پنج میلیون نفر در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند.

عضو خانه ملت با اشاره به ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به مردم تصریح کرد: کاهش هزینه‌های درمانی و ارائه خدمات درمانی در سراسر کشور مهم ترین مطالبه مردم است.

کاتب با بیان اینکه اکنون ۷۳ درصد از مردم ایران تحت پوشش بیمه تٲمین اجتماعی هستند، گفت: ۹۵ درصد تحت پوشش بیمه‌های مختلف درمانی هستند.

وی با بیان اینکه باید بردباری سیاسی در جامعه ترویج شود، اعلام کرد: استراتژی آمریکا تغییر نظام است و دست از دسیسه چینی برنمی‌دارد لذا در این عرصه باید بتوانیم ظرفیت‌های کشور را بشناسیم و از اختلاف و تخریب چهره‌های نظام بپرهیزیم.

 


 

ارسال نظر