شناسه خبر : 4922

پرداخت هزینه‌های خسارت درمان سمنان ۵ درصد کاهش یافت

پرداخت هزینه‌های خسارت درمان سمنان 5 درصد کاهش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ۳۶ میلیارد ریال هزینه درمان به بیمه‌شدگان استان پرداخت شد، گفت: این میزان برای یک هزار و ۵۹۰ پرونده طی ۹ ماهه سال جاری بوده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، سید مجتبی اکرم ، ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال ٣٦ میلیارد و ۵٢٠ میلیون ریال بابت پرونده‌های خسارت‌ متفرقه به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان سمنان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: این میزان برای تعداد یک هزار و ۵۹۰ پرونده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد پرونده‌های پرداختی طی ۹ ماهه سال گذشته یک هزار و ۶۷۰ مورد را شامل می‌شود، اضافه کرد: مقایسه این دو آمار کاهش پنج‌درصدی پرونده‌های خسارت متفرقه را نشان می‌دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه بابت پرونده‌های خسارت متفرقه سال گذشته ٣١ میلیارد ریال به بیمه‌شدگان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: این پرداختی‌ها به هزینه درمان بیمه‌شدگان بخش‌های بستری و سرپایی طرف قرارداد به شمار می‌رود.

اکرم ضمن بیان اینکه بیمه‌شدگان در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان می‌توانند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند، تصریح کرد: سایر هم استانی‌ها نیز می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های تعیین‌شده مراکز درمانی ملکی بدون نیاز به مراجعه حضوری در مرکز استان پرونده درمانی خود را تکمیل کنند.

وی ضمن بیان اینکه فرآیند پرداخت هزینه از زمان تحویل به کارگزاری حدود یک ماه است، اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار به طور متوسط دو بار در طول هرماه این پرداخت‌ها انجام می‌شود.

 


 

ارسال نظر