شناسه خبر : 4883

بیمه ایران بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان یزدی پرداخت کرد

بیمه ایران بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان یزدی پرداخت کرد

مدیر شرکت سهامی بیمه ایران در استان یزد گفت: این مجموعه در سالجاری ۳۳۴ هزار بیمه‌نامه در رشته‌های مختلف صادر و بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، حسنعلی طالعی اظهار داشت : 22 شرکت بیمه‌ای در استان فعال است که تنها شرکت سهامی بیمه ایران دولتی و سایر شرکت‌ها خصوصی است.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد کرد و گسترش یافت ، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد صرفاً شرکت سهامی بیمه ایران در شهرستان‌های یزد و اردکان دارای شعبه بود.

مدیر بیمه ایران در یزد با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ای در استان، دارای 29 شعبه و یک هزار و 44 دفتر نمایندگی فروش هستند، اضافه کرد: سرانه بیمه در یزد 527 هزار تومان و ضریب نفوذ بیمه 2.26 درصد است و از حیث شاخص حق بیمه سرانه، استان یزد جایگاه دوم را در بین استان‌های کشور بعد از استان تهران دارد.

طالعی گفت: سال گذشته مجموع صنعت بیمه استان ، 6 هزار میلیارد تومان فروش داشت و چهار هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

وی ارائه اطمینان و آرامش به جامعه را از مأموریت صنعت بیمه بیان کرد و ادامه داد: مهمترین شاخص‌های اندازه گیری میزان توسعه یافتگی صنعت بیمه در هر منطقه، ضریب نفوذ بیمه و حق بیمه سرانه است.

 


 

ارسال نظر