شناسه خبر : 4878

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا مطرح کرد :

گسترش ضریب نفوذ بیمه عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای است

گسترش ضریب نفوذ بیمه عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای است

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا،گسترش ضریب نفوذ بیمه درجامعه را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم عنوان کرد.

به گزارش چابک آنلاین ،حسین حسینی درجمع برخی از مدیران و مسوولان این شرکت، با اشاره به شاخص‌های آماری و عملکردی برخی نمایندگان، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش دانست و از نمایندگان خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را بعنوان پیش قراولان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.

وی با اشاره به طرح جدید این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، خدمت‌رسانی به مردم و دریافت تسهیلات بیمه‌ای و مالی از این بانک بتواند موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه درجامعه شود.

"شرکت بیمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضای رقابتی حاکم در بازار بیمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مدیران، کارکنان و نمایندگان خود ضمن حفظ بیمه‌گذاران قدیمی و جذب بیمه‌گذاران جدید و افزایش حق بیمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعیت خود را از لحاظ سهم در بازار بیمه به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور ارتقاء دهد.

 این شرکت از دیرباز در زمینه استانداردسازی عملیات خود با اخذ گواهینامه‌های مدیریت ریسک، مشتری‌مداری و کیفیت خدمات در صدد متمایز کردن خدمات خویش است ".

 


 

ارسال نظر