شناسه خبر : 4850

توسعه بیمه اجتماعی برای کشاورزان و روستائیان ضروری است

توسعه بیمه اجتماعی برای کشاورزان و روستائیان ضروری است

فرماندار شهرستان نهبندان بر ضرورت توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این شهرستان تاکید کرد و موضوع بیمه اجتماعی را ضرورت دانست که مد نظر همه مسئولان شهرستان است.

به گزارش چابک آنلاین ،فرماندار نهبندان در جریان جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی شهرستان نهبندان که با حضور فرماندار‌، بخشداران و رؤسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان مزایا و فواید بیمه اجتماعی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه روستائیان و عشایر‌، این بیمه را  ضرورتی اجتناب ناپذیر توصیف کرد و آن ‌را فرصتی ارزشمند دانست که جامعه هدف صندوق را از حمایت‌های دولت برخوردار می‌کند.

کریمان خراسانی  با بیان اینکه موضوع بیمه اجتماعی می‌بایست به‌عنوان یک وظیفه اصلی مد‌نظر و توجه جدی اعضای شورای اسلامی و دهیاران قرار گیرد گفت: با تلاشی جهادی می‌توانیم شاهد رشد بیمه در سطح شهرستان باشیم، خدمتی که در طول چندین سال آینده ماندگار خواهد بود.

فرماندار نهبندان همچنین تاکید کرد: بخشداران باید عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین دهیاران را در زمینه بیمه اجتماعی به صورت ماهیانه رصد و به فرماندار گزارش کنند.

ابوالفضل فرج زاده‌ مدیر استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه هدف اصلی از تشکیل جلسات توسعه بیمه اجتماعی در هر شهرستان را در وهله اول افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی به رابطین بین دولت و ملت (دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی) دانست و توضیح داد: این جلسات همچون دوره آموزشی بیمه اجتماعی است تا با اطلاعات کامل رسالت انتقال خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به نحو مطلوبی به اقشار زحمتکش و مولد جامعه به انجام برسد.

 

 

ارسال نظر