شناسه خبر : 4783

گرفتن فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی منتفی شده است

گرفتن فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی منتفی شده است

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بحث‌های اخیر در رابطه با گرفتن فرانشیز از بیماران گفت: گرفتن فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی با توجه به پیگیری‌ها منتفی شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل ازتسنیم ،سعید نمکی در حاشیه بهره برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال مذاکراتی که با  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با طلب‌های گذشته، داشته‌ایم موضوع دریافت فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی منتفی شده است.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسته‌های مختلفی از جمله کاهش پرداخت‌ها از جیب بیماران، حمایت بیماران صعب العلاج و خاص و ماندگاری طبیب در مناطق محروم را با شدت در طرح تحول سلامت تقویت می کنیم.

وی با اشاره به بازنگری بعضی از بسته های طرح تحول نظام سلامت افزود: قطعا منابع مورد نیاز طرح تحول نظام سلامت را تأمین می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم و می‌توان گفت که مشکل منابع نداریم بلکه باید منابع را مدیریت کنیم.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه داروهای اساسی در شرایط تحریم اشاره کرد و گفت: برای تهیه داروهای اساسی مردم تا پایان سال 98 تمهیداتی اندیشیده شده است که با توجه به فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مشکلی در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی نداریم.

نمکی ادامه داد: بسیج همگانی برای کاهش بیماری‌های غیر واگیردار مثل دیابت، قلبی و عروقی و انواع سرطان ها اولویت ما در این طرح است تا ضمن پیشگیری، هزینه این بیماری‌ها را برای مردم کاهش دهیم.

 

 


 

ارسال نظر