شناسه خبر : 4749

فروش تمام خدمات بیمه ملت از طریق کارت اعتباری فراهم می‌شود

فروش تمام خدمات بیمه ملت از طریق کارت اعتباری فراهم می‌شود

علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل بیمه‌ملت از مذاکره با فروشگاه‌های بزرگ پایتخت خبر داد و گفت: به‌منظور تقویت قدرت خرید مردم در نظر داریم فروش تمام خدمات بیمه ملت در قالب کارت‌های اعتباری صورت گیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد ، مدیرعامل بیمه‌ملت گفت : به‌زودی برای تقویت ساختار مدیریت و بدنه کارشناسی تغییراتی در ترکیب نیروی انسانی بیمه ملت داده می‌شود، تمام خدمات بیمه ملت از طریق کارت اعتباری به فروش می‌رسد و برای قبولی اتکایی با شرکت‌های جدید روسی مذاکره شده است.

علی صلاحی‌نژاد با بیان اینکه برنامه‌های ترمیمی برای رفع چالش‌های بیمه ملت تدوین شده است، یادآورشد: ترکیب پرتفوی ناهمگون بیمه ملت یکی از چالش‌های کنونی آن است؛ به‌طوری‌که باید سهم بیمه‌های شخص ثالث و درمان تکمیلی درآن کاهش یابد و سهم رشته‌های با ضریب خسارت پایین رشد صعودی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های ثالث و درمان ویترین شرکت‌ها محسوب می‌شوند، ادامه داد: به موازات کاهش سهم رشته‌های زیان‌ده، طرح‌های نوینی برای محصولات و پوشش‌های جدید در بیمه‌های درمان در دست بررسی است تا روند ضریب خسارت آن سیر نزولی داشته باشد زیرا اعتقاد دارم بیمه‌های درمان آینده خوبی خواهد داشت.

وی درباره کارت اعتباری که محصولی انحصاری دربیمه ملت است به صراحت گفت: دستیابی به طرحی جامع مانند کارت اعتباری بیمه ملت در سایر شرکت‌های بیمه شاید چند سال دیگر اتفاق بیفتد. او از مذاکره با فروشگاه‌های بزرگ پایتخت خبر داد و گفت: به‌منظور تقویت قدرت خرید مردم در نظر داریم فروش تمام خدمات بیمه ملت در قالب کارت‌های اعتباری صورت گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت از افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۸ خبر داد و گفت: سرمایه بیمه ملت به ۴۵۰ میلیارد تومان می‌رسد و ظرفیت قبولی اتکایی افزایش می‌یابد و برای استفاده درست از این مجوز با بیمه‌گران خارجی مانند شرکت‌های روسی در حال مذاکره هستیم. 

علی صلاحی‌نژاد درباره تحقق سود پیش‌بینی شده در۹ ماهه امسال توضیح داد: به لطف تسعیر نرخ ارز سودی بیش از سود پیش‌بینی شده محقق شده است، اما به‌ دنبال آن هستیم سودآوری‌ها از محل سرمایه‌گذاری‌ها باشد و با توجه به شرایط بازار‌سرمایه و آینده بورس امیدوارم سودآوری‌ها از محل سرمایه‌گذاری‌ها محقق شود.


 

ارسال نظر