شناسه خبر : 4740

میزان ضریب نفوذ بیمه از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی است

میزان ضریب نفوذ بیمه از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی است

بخشدار بلبان آباد سیاست دولت را گسترش خدمات صندوق اعلام کرد و با اشاره به تعداد قابل توجه مستمری بگیران که از خدمات صندوق بهره مند شده اند ابراز امیدواری کرد که در آینده افراد بیشتری تحت پوشش قرار گرفته و بتوانند از خدمات صندوق استفاه کنند.

به گزارش چابک آنلاین ،عباس ارشدی بخشدار بخش بلبان آباد شهرستان دهگلان در جلسه دهیاران این بخش که در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد، یکی از شاخص‌های میزان توسعه یافتگی و رفاه اجتماعی در جامعه را میزان ضریب نفوذ‌ بیمه در آن کشور توصیف و صندوق را یکی از راه های نفوذ رفاه اجتماعی در میان روستائیان و اقشار محروم و کم درآمد عنوان کرد.

بخشدار بلبان آباد در ادامه صحبت های خود، سیاست دولت را گسترش خدمات صندوق اعلام کرد و افزود: در سطح بخش شاهد اقدامات خوب و مناسبی بوده‌ایم و تعداد قابل توجهی مستمری بگیر در سطح بخش اکنون از خدمات صندوق بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم در آینده با کمک دهیاران افراد بیشتری تحت پوشش قرار گرفته و بتوانند از خدمات صندوق استفاده کنند.

او در ادامه گفت: به دلیل اینکه اغلب ساکنین روستاها کشاورز بوده و در زمان پیری توانایی کارکردن خود را از دست می‌دهند، لذا فاقد هر گونه منبع درآمدی هستند و با بیمه نمودن خود در این صندوق این خلا برطرف می‌شود و سالمندان با پشتوانه این بیمه می‌توانند زندگی خود را اداره نمایند.

وی در پایان افزود: چون در این موضوع بحث سود و منفعت مطرح نیست و بحث تجلی عدالت اجتماعی و رفاه اجتماعی در میان است ما تمام سعی و تلاش خودمان را بکار خواهیم بست.

 

 


 

ارسال نظر