شناسه خبر : 4738

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران :

تامین اجتماعی ملزم به ایجاد تسهیل طرح‌های مشوق بیمه‌ای برای کارفرمایان است

تامین اجتماعی ملزم به ایجاد تسهیل طرح‌های مشوق بیمه‌ای برای کارفرمایان است

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران گفت: تامین اجتماعی باید ملزم شود و به کارفرمایان اعلام کند که این امکان را دارد تا بتواند طرح‌های مشوق بیمه‌ای را تسهیل کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، احمد اسماعیلی‌راد معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران در جلسه کارگروه و اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گفت:‌ام المراض یک جامعه بیماری است و اگر می‌بینیم جامعه ما دچار آسیب‌های اجتماعی است و سازمان‌هایی نظیر بهزیستی، مبارزه با مواد مخدر یا حتی سازمان‌های اجتماعی با وجود بودجه کاری از دستشان برنمی‌آید و با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند دلیل اصلی آن بیکاری در جامعه است.

اسماعیلی‌راد ضمن اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص قرار دهند،‌ گفت:‌ در صورتی که همه دستگاه‌ها تجمیع شوند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد. ما زمانی می‌توانیم در دنیا قد علم کنیم که روی پای خود بایستیم لذا دستور کار جلسه امروز نتیجه اقداماتی است که در طول یک سال بررسی شده است.

وی در خصوص مشوق‌های بیمه‌ای گفت: تامین اجتماعی باید ملزم شود و به کارفرمایان اعلام کند که این امکان را دارد تا بتواند طرح‌های مشوق بیمه‌ای را تسهیل کند که اگر سازمان تامین اجتماعی پیگیر مسائل بیمه‌ای نباشد وضعیت و شرایط اشتغال جوانان از حال حاضر نیز بدتر خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران افزود: شهرداری با فضای مناسبی که در اختیار دارد می‌تواند در زمینه اطلاع‌رسانی و در اختیار قرار دادن فضای کارورزی به جوانان اقدامات مهمی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فارغ‌التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس اکنون در سازمان میادین میوه و تره‌بار اشتغال یافته‌اند، خاطرنشان کرد: ما باید همگی احساس مسئولیت کنیم تا به هر نحوی فردی دارای اشتغال شود و بتواند برای خود و سایر افراد خانواده درآمدزایی کند.

 

 


 

ارسال نظر