شناسه خبر : 4660

باید بین بیمه ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد

 باید بین بیمه ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طرح تحول سلامت جزو افتخارات دولت است و این طرح دسترسی به خدمات را برای مردم بسیار آسان کرده است، افزود: باید بین بیمه ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین ، محمدجواد آذری جهرمی در نشست رونمایی سامانه الکترونیک سلامت با بیان اینکه سلامت یکی از موضوعات مهم در هر کشوری است، گفت: در کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگی در حوزه سلامت هستیم. در شهر جهرم مراکز بهداشتی مانند امروز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امروز حجم خدمات به گونه ای است که باید برای مدیریت آن تلاش کنیم، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در اصول اولیه بهداشت با مشکلاتی مواجه بودیم و کیفیت خدمات حوزه سلامت مانند امروز نبودند.
 
وی با بیان اینکه امروزه یکی از درآمدهای کشور، توریسم سلامت است، افزود: در شهرهای مختلف ایران شاهد این هستیم که به عنوان یک رونق اقتصادی رشد و پویایی داشته است و باید از همه افرادی که در این عرصه گام برداشتند، تشکر و قدردانی کنیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح تحول سلامت را جزو افتخارات دولت عنوان کرد و ادامه داد: طرح تحول سلامت، دسترسی به خدمات را برای مردم بسیار آسان کرده است.
 
وی با بیان اینکه هدف ما باید ارائه خدمات سریع تر و بهتر به مردم باشد، گفت: اگر هدف ما ارائه خدمات باشد، روند مدیریت مطلوب اتفاق می افتد زیرا از مدیریت هزینه صحبت می کنیم.
 
جهرمی با تاکید بر اینکه باید بین بیمه ها و حوزه سلامت هماهنگی وجود داشته باشد، افزود: باید مسئول پرونده الکترونیک در کشور مشخص شود زیرا باید پرونده ها در یکجا تشکیل شوند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: نظام ارجاع به عنوان پایه موضوع باید اصلاح شود و پیاده سازی آن موضوع مهمی است.
 
وی تاکید بر اینکه نظام ارجاع اقدامی ملی است، گفت: تغییر نگاه مردم در طرح پزشک خانواده یک روزه اتفاق نمی افتد و مستلزم فرهنگ سازی در این حوزه است که باید در این زمینه فعالیت کنند.

 


 

ارسال نظر