شناسه خبر : 4654

طی دو ماه آینده ۶۵ خدمت غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود

طی دو ماه آینده 65 خدمت غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: آماده هستیم که در روزهای آینده سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری این سازمان با ۳۰ خدمت غیرحضوری را راه اندازی کنیم و طی دو ماه آینده تعداد خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی به ۶۵ خدمت می رسد.

به گزارش چابک آنلاین ،محمدحسن زدا در همایش معرفی سامانه الکترونیک سلامت که امروز در استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: توجه وزارت بهداشت به مدیریت هزینه های سلامت باعث خوشحالی است و از زمان شروع طرح تحول ما در سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم رصد و کنترل دقیق هزینه ها تأکید داشتیم و این موضوع باید در کنار گسترش خدمات مورد توجه باشد.

زدا با بیان اینکه فصل جدیدی از همکاری سازمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت آغاز شده است، ادامه داد: اینکه خدمات درمانی به درستی و در مسیر صحیح ارائه شود خواسته اصلی سازمان های بیمه گر است. امیدواریم زیرساختهای لازم در این زمینه توسعه پیدا کند و مدیریت هزینه ها درمانی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه برنامه حذف دفترچه و HIS در سازمان تأمین اجتماعی کاملا مستقر شده است، گفت: در دو سال اخیر 140 میلیون نسخه الکترونیک در مراکز درمانی ملکی تولید شده است. حذف دفترچه در تمامی مراکز به طور کامل مستقر شده و در مراکز طرف قرارداد نیز این طرح در حال توسعه است.

 

 


 

ارسال نظر