مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری خبر داد:

بیمه رانندگان تاکسی کمترین خدمتی است که برای حوزه حمل و نقل عمومی شهری انجام می شود

بیمه رانندگان تاکسی کمترین خدمتی است که برای حوزه حمل و نقل عمومی شهری انجام می شود

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: از ۱۵ روز پیش که موضوع حذف اعتبارات بیمه رانندگان تاکسی مطرح شد پیگیری های فشرده ای را از نمایندگان مجلس انجام دادیم زیرا در حال حاضر تنها حوزه ای که می تواند این مشکل را حل کند نمایندگان مجلس هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، مرتضی ضامنی ، در خصوص حذف بیمه رانندگان تاکسی و رایزنی هایی که تاکنون برای بازگشت این اعتبارات انجام شده، گفت: از ۱۵ روز پیش که موضوع حذف اعتبارات بیمه رانندگان تاکسی مطرح شد پیگیری های فشرده ای را از نمایندگان مجلس انجام دادیم زیرا در حال حاضر تنها حوزه ای که می تواند این مشکل را حل کند نمایندگان مجلس هستند؛ بیمه رانندگان تاکسی کمترین خدمتی است که برای حوزه حمل و نقل عمومی شهری انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال ۸۹ به واسطه یکی از سرفصل های هدفمندی یارانه ها بیمه رانندگان تاکسی در دستور کار قرار گرفت که گاهی پرداخت این بیمه از سوی دولت با تعلل رو به رو می شد سال گذشته طرحی به تصویب رسید که بودجه ای اختصاصی برای بیمه تامین اجتماعی رانندگان از محل قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی شود و این بودجه اختصاصی در سال ۹۸ نیز تمدید شود که در یک اقدام غیرمنتظره شاهد بودیم سازمان برنامه و بودجه این اعتبارات را در بودجه سال ۹۸ حذف کرد. طی این مدت پیگیری های لازم را توسط نمایندگان انجام دادیم امیدواریم با حمایت مجلس از این قشر زحمتکش این اعتبارات در بودجه ۹۸ تثبیت شود.

 

 

 


 

  • سیروس

    دست آقای مرتضی ضامنی رییس اتحادیه تاکسیرانی و آقای قنادان که از این بخش زحمت کش یعنی رانندگان تاکسی دفاع می کنند درد نکنه و خدا خیرشان بدهد.

ارسال نظر