شناسه خبر : 4649

حدود ٧٥٠ هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

حدود ٧٥٠ هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: بیش از یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر در این استان ساکن هستند که از این تعداد حدود ٦٠ درصد آنها ، یعنی حدود ٧٥٠ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین ،علی اصغر دادخواه ، اظهار کرد: افرادی که در قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند می توانند به صورت ١٠٠درصد رایگان از خدمات بیمارستان امام رضا(ع) و سه درمانگاه دیگر در این استان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ٦٠٠ هزار دفترچه برای بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان صادر شد، افزود: به دنبال حذف دفترچه های بیمه کاغذی و صدور کارت های الکترونیکی هستیم که طرح پایلوت کارت اعتباری خدمات تامین اجتماعی در بابلسر اجرایی خواهد شد و سپس در سطح کشور گسترش می یابد.

وی؛ دریافت لیست بیمه الکترونیکی، نوبت دهی الکترونیکی، ثبت و نمایش سوابق الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و گفت:تمامی زنان خانه دار می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی از مزایای بیمه برخوردار شوند.

دادخواه اعلام کرد: ٢٠ هزار کارگر ساختمانی، 7 هزار قالی باف و نیز ٢٢٠ هزار نفر کارگری که کارفرما دارند در استان قم از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می نمایند.

همچنین مدیر کل تامین اجتماعی قم از اجرای طرح رقابت در خدمت در قم خبر داد و گفت: این طرح با همکاری روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و اداره کل تامین اجتماعی استان و با هدف دسترسی آسان و بی واسطه مردم با مسؤلان تامین اجتماعی قم اجرا شد.

 

 

 

ارسال نظر