شناسه خبر : 4641

بیش از ۲۰۰ نفر از آموزش دهندگان سوادآموزی بوشهری تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

بیش از 200 نفر از آموزش دهندگان سوادآموزی بوشهری تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۲۲۲ نفر از آموزش دهندگان دوره‌های مختلف سوادآموزی تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، غلامرضا دانش‌فر در بازدید از کلاس‌های سواد آموزی در بوشهر با ذکر چگونگی انجام بیمه شدن آموزش دهندگان سوادآموزی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در دو مرحله بیش از ۲۲۲ نفر از آموزش دهندگان دوره‌های مختلف سواد آموزی در سراسر استان تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.

معاون سواد آموزی استان بوشهر افزود: آموزش دهنگان واجد شرایط این طرح در دوره های مختلف سواد آموزی به روش کلاسی ماهانه ۲۰ روز، به روش گروهی و فرد  به فرد به ازای هر نفر ۴ روز،در دوره تحکیم ۴ روز و در دوره انتقال ۲۱ روز در ماه از حق بیمه بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه استقبال از طرح بیمه شدن در ۱۸ منطقه و شهرستان استان متفاوت بوده است، گفت: آموزش دهندگان شهرستانه های جم و عسلویه نسبت به دیگر نقاط استان بیشترین شرکت کننده دراجرای این طرح بیمه ای داشته‌اند.

دانش‌فر، آموزش دهندگان را به فعالیت بیشتر در باسواد نمودن افراد فاقد توان خواندن و نوشتن دعوت کرد و بیان داشت: شرط اصلی بیمه شدن هر آموزش دهنده علاوه بر مدرک تحصیلی فوق دیپلم، داشتن فعالیت مستمر در تشکیل کلاس های سوادآموزی است.

وی با تاکید اینکه اجرای این طرح هیچ گونه تعهدی استخدامی برای آموزش و پرورش ایجاد نمی کند اضافه کرد: این موسسه یک موسسه کاملا خصوصی است در عین حال این موسسه مکلف شده تا برای رعایت حقوق آموزش دهندگان نسبت به انعقاد قرارداد آموزشی و امضای آن توسط آموزش دهندگان اقدام کند.

 


 

 

ارسال نظر