شناسه خبر : 4637

در ۹ ماهه سال جاری ؛

حق بیمه ۱۳۶۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد زنجان به‌حساب تأمین اجتماعی واریز شده است

حق بیمه ۱۳۶۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد زنجان به‌حساب تأمین اجتماعی واریز شده است

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان حق بیمه ۱۳۶۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۹ ماهه سال جاری به‌حساب تأمین اجتماعی واریزشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از راهکار‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) در توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت، بهره گیری از بیمه تامین اجتماعی است تا بتوانند از مزایای حق بازنشستگی استفاده کنند.

وی افزود: با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط کمیته امداد زنان سرپرست خانوار مشمول طرح با رسیدن به سن ۵۵ سالگی از مستمری بازنشستگی برخوردار می‌شوند وزمینه توانمند سازی وخروج از چرخه حمایتی این خانواده‌ها فراهم می‌شود.

صفری با بیان اینکه ۲۸ هزار ۳۱۸ خانوار با جمعیت ۵۴ هزار و ۹۸۰ نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر وغیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره‌مند هستند، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت توانمندسازی و خروج هدفمندآن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد استان زنجان حق بیمه تأمین اجتماعی هزار و ۳۶۶ خانوار مددجو را پرداخت می‌کند که در ۹ ماهه سالجاری بالغ بر یک میلیاردو ۳۲۴ میلیون تومان بود.

صفری افزود: تمامی مددجویان این نهاد از خدمات یک سازمان بیمه پایه بهره‌مند هستند، مددجویان ساکن در شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر از بیمه کمیته امداد و مددجویان ساکن در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر، از پوشش بیمه سلامت ایرانیان بهره‌مند هستند که تقریباً تمام مددجویان تحت حمایت مشمول خدمات بیمه تکمیلی این نهاد هستند.

 


 

ارسال نظر