شناسه خبر : 4599

معاون امور بیمه ای تامین اجتماعی استان یزد :

تامین اجتماعی یزد برای هدایت افراد فاقد بیمه به سمت صندوق بیمه روستائیان اعلام آمادگی کرد

تامین اجتماعی یزد برای هدایت افراد فاقد بیمه به سمت صندوق بیمه روستائیان اعلام آمادگی کرد

معاون امور بیمه ای تامین اجتماعی استان یزد برای هرگونه همکاری درخصوص هدایت افراد فاقد بیمه که مشمول تامین اجتماعی نبوده به سمت صندوق بیمه روستائیان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش چابک آنلاین ، حسن ابراهیمی در دیدار با معاون امور بیمه ای تامین اجتماعی استان با بیان اینکه ارائه خدمات بیمه ای صندوق موجب رضایتمندی افراد زیرمجموعه شده است گفت: درحال حاضر شاهد این هستیم که بسیاری از افرادی که سال ها مستمری آنها برقرار نشده بود، اکنون مستمری دریافت می کنند و از خدمات آن بهره مند شده اند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سازمان تامین اجتماعی دو سازمان بیمه گر هستند که در کنار یکدیگر می توانند خدمات بیمه ای متنوع به شهروندان ارائه کنند.

او همچنین با توضیح اینکه نباید نگاه رقابتی به یکدیگر داشته باشیم بلکه باید با تعامل در کنار یکدیگر جهت ارائه خدمات خوب و مطلوب به افراد تلاش کرد، افزود: همچنین باید بر اساس وظیفه انسانی نسبت به معرفی خدمات بیمه ای سازمان های بیمه گر به متقاضیان اقدام کنیم و آنها را راهنمایی کرد و رفتار و علایق شخصی نباید موجب متضرر شدن متقاضیان شود .

معاون امور بیمه ای تامین اجتماعی استان، خدمات صندوق بیمه روستائیان را خوب ارزیابی کرد و افزود : این صندوق فرصت خوبی در کنار تامین اجتماعی در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه است و چند سالی است تلاش مضاعفی در زمینه معرفی این بیمه در استان صورت گرفته و این سازمان آماده هرگونه همکاری در خصوص پوشش حداکثری افراد فاقد بیمه در جامعه است.

تشکری بافقی خاطر نشان کرد: باید در جهت پیشبرد اهداف هر دو سازمان تلاش کرد و براساس نظرات و رفتارهای شخصی کاری نکنیم که موجبات بی اعتمادی افراد شود و آن بیمه ای که برای فرد متقاضی سودمند است را راهنمایی کنیم.

 


 

ارسال نظر