شناسه خبر : 4587

بیش از ۶ میلیون هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بسته حمایتی دریافت کردند

بیش از 6 میلیون هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بسته حمایتی دریافت کردند

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: واریز اولین بسته حمایتی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی شب گذشته به پایان رسید و تمامی واجدین شرایط ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر می‌شدند این بسته را دریافت کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، رحیم اردلان ، در خصوص اتمام واریز بسته حمایتی برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از روز 29 دی ماه تا روز گذشته بسته حمایتی از 150 تا 300 هزار تومان به حساب واجدین شرایط که 6 میلیون و 150 هزار نفر می‌شدند، واریز شد.

وی گفت: بر اساس آخرین لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی واجدین شرایط بسته حمایتی شناسایی شدند و با همپوشانی صورت گرفته با سازمان هدفمندی یارانه‌ها توانستیم برای هر خانواده یک بسته حمایتی واریز کنیم.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه افرادی که معترض هستند و هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند چه اقدامی باید انجام داد،‌ گفت: بر اساس دستورالعملی که از سوی دولت به سازمان تامین اجتماعی داده شده است هر خانواده تنها یک سبد حمایتی دریافت می‌کند و آمار و اطلاعات استخراج شده از سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگانی که واجد شرایط هستند کامل بوده است و مطمئنا مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

اردلان گفت:‌به عنوان مثال فردی بیمه شده سازمان تامین اجتماعی است و همسرش در آموزش و پرورش مشغول به کار است که این بسته حمایتی به همسرش داده شده، بنابراین در طرح همپوشانی آن فرد بیمه شده دیگر بسته حمایتی از تامین اجتماعی دریافت نخواهد کرد.

وی گفت:‌با این اوصاف هر یک از بیمه شدگان که در این خصوص اعتراضی دارند می‌توانند با شماره 1420 تماس بگیرند و نسبت به ثبت اعتراض خود و بررسی‌های لازم اقدام کنند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره مرحله دوم واریز بسته‌های حمایتی گفت:مرحله دوم واریز بسته‌های حمایتی بستگی به دولت و پرداخت مبلغی در این خصوص دارد که تاکنون درباره بسته حمایتی دوم هیچ گونه مذاکره‌ای صورت نگرفته ولی در صورت هماهنگی‌های لازم اقدامات از سوی تامین اجتماعی انجام می‌شود.

 


 

ارسال نظر