شناسه خبر : 4572

مدیرعامل تعاونی قایقداران بندرعباس :

شناورهای بندر عباس بدون پوشش بیمه کارکنانشان اجازه تردد ندارد

شناورهای بندر عباس بدون پوشش بیمه کارکنانشان اجازه تردد ندارد

مدیرعامل تعاونی قایقداران بندرعباس گفت : شناوری که کارکنانش بیمه نباشند، اجازه تردد نمی یابد و بر این موضوع نظارت داریم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، عبدالله نهالی بیان داشت: اگر کارکنان این شناورها گزارش دهند با متخلف برخورد و مشکل بیمه و اگر قرارداد نداشته باشد آنرا هم حل می کنیم.

وی اظهار داشت: احتمال دارد شناورداری برای کاهش هزینه ها از دوست یا اقوام خود که مالک شناور صیادی است، بخواهد بیمه ملوان شناور مسافری را با به عنوان ملوان صیادی به سازمان تامین اجتماعی بدهد که این تخلف بوده و متخلف جریمه می شود.

مدیرعامل تعاونی قایقداران بندرعباس ادامه داد: مبلغ حق بیمه ملوانان شناورهای صیادی کمتر از شناورهای مسافری است که این می تواند انگیزه چنین تخلفی باشد.

نهالی بیان داشت: در سال جاری و سال های قبل از نظر بیمه و قرارداد ناخدایان و ملوانان شناورهای مسافری مشکلاتی وجود داشت که با تلاش های صورت گرفته در یک سال گذشته حل شده و شناورهای زیر نظر این تعاونی چنین مشکل هایی ندارند.

وی یاد آور شد: انتظار می رود مسوولان به فعالان شناورهای مسافری توجه بیشتری داشته باشند و یارانه اختصاص دهند تا آنان بتوان هزینه های دلاری و درآمد ریالی را به گونه ای تراز کنند که آسیب کمتری بر کار و کسب شان وارد شود.

 


 

ارسال نظر