شناسه خبر : 4547

در ۹ ماهه سال جاری ؛

بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان حق بیمه خانوار مددجویان اصفهانی توسط کمیته امداد پرداخت شد

 بیش از 10 هزار میلیارد تومان حق بیمه خانوار مددجویان اصفهانی توسط کمیته امداد پرداخت شد

مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان گفت:بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه ۱۱ هزار خانوار مددجو توسط کمیته امداد اصفهان در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از موج ، محمدرضا متین‌پور بیان کرد: حق بیمه تأمین اجتماعی 11 هزار و 475 خانوار مددجو اصفهانی توسط این نهاد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 10 میلیارد و 873 میلیون تومان برای این منظور توسط کمیته امداد اصفهان در 9 ماهه سال جاری از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.

متین‌پور دو دسته از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را واجد شرایط بهره‌مندی از این خدمت اعلام کرد و گفت: زنان سرپرست خانوار بالای 45 سال و همچنین مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی ارائه این خدمت به مددجویان را مبتنی بر یک نگاه بلندمدت درزمینهٔ توانمندسازی این نیازمندان دانست و توضیح داد: زنان سرپرست خانوار با رسیدن به سن 55 سالگی و دارا بودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند و با کمتر شدن بار مالی حمایت از آن‌ها منابع بیشتری برای رسیدگی به سایر نیازمندان در اختیار این نهاد باقی می‌ماند.

متین پور با اشاره به سایر خدمات این نهاد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تقریباً تمامی مددجویان تحت حمایت از خدمات یک سازمان بیمه پایه بهره‌مند هستند.

مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان گفت: مددجویان ساکن در شهرهای با جمعیت بالای 20 هزار نفر از بیمه کمیته امداد و مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر از پوشش بیمه سلامت روستائیان بهره‌مند هستند.

 


 

ارسال نظر