شناسه خبر : 4514

بسته حمایتی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی آذربایجان شرقی واریز شد

بسته حمایتی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی آذربایجان شرقی واریز شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: بسته معیشتی برای بیش از ۱۵ هزار و ۲۴۲ خانوار مستمری بگیر عضو این صندوق در استان به حساب آنها واریز شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، محمد نظری ، اظهار داشت: براساس تصمیم دولت و در راستای حمایت از اقشار کم درآمد، بسته معیشتی دو میلیون ریالی به حساب خانوارهای مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر کشور واریز شد که در این زمینه تمامی خانوارهای مستقر در آذربایجان شرقی نیز بسته های خود را دریافت کردند.

وی افزود: این بسته معیشتی برای تمامی بازنشستگان پیش از موعد، از کارافتاده و بازماندگان بیمه شده های متوفی نیز واریز شده است.

نظری، از پیشنهاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصیص بسته معیشتی به تمام بیمه شدگان فعال این صندوق خبر داد و اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت ضمنی خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است و در صورت تامین منابع مالی، بسته معیشتی مذکور به زودی به حساب بیمه شدگان صندوق واریز خواهد شد.

وی گفت: در صورت تایید نهایی پیشنهاد فوق بیش از 180هزار خانوار بیمه شده آذربایجان شرقی از این بسته حمایتی بهره مند می شوند.

 


 

ارسال نظر