شناسه خبر : 4474

فرماندار پیشوا خبر داد :

کارگزاری بیمه در روستاهای پرجمعیت شهرستانها راه اندازی می‌شود

 کارگزاری بیمه در روستاهای پرجمعیت شهرستانها راه اندازی می‌شود

فرماندار پیشوا با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در گسترش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، گفت: برای تکمیل سهم تکلیفی روستاها نیاز است تا اقدامات تشویقی بیشتری انجام شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، حسین عباسی در جلسه بررسی و هماهنگی اجرای بیمه روستاییان و عشایر در تحقق سهم تکلیفی شهرستان پیشوا که با حضور مهدی ابارشی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران و دهیاران در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به سیاست دولت بر گسترده کردن چتر بیمه‌های اجتماعی گفت: تلاش برای ارائه و توسعه خدمات به مردم به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم در دستور کار همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و امروز به یاری خداوند و توجه ویژه دولت تدبیر و امید از توسعه کالبدی روستاها عبور کرده و حداقل‌های معیشت برای روستاییان فراهم‌شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: برای توسعه چتر بیمه اجتماعی در روستاهای پرجمعیت شهرستان، نیازمند راه‌اندازی کارگزاری بیمه هستیم تا امورات مستقلاً و به‌صورت مشخص دنبال شوند و این کارگزاری‌ها با تشخیص بخشداران و با همکاری دهیاران در روستاهای مدنظر، دایر خواهد شد.

وی گفت: استقبال مردم از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با راه‌اندازی میز خدمت در مناطق روستایی، این واقعیت را نشان داد که با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درست و وثیق می‌توان مشارکت مردم را در امور مختلف فراهم آورد.

فرماندار پیشوا افزود: شاید بسیاری از مردم روستا اطلاع چندانی نسبت به خدمات و مزیت‌های بیمه اجتماعی نداشته باشند و این دهیاران هستند که می‌توانند با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به این امور آگاه کنند.

وی بر لزوم مشارکت مردم در طرح توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تأکید کرد و گفت: برای تکمیل سهم تکلیفی روستاها نیاز است تا اقدامات تشویقی بیشتری برای رغبت مضاعف مردم به بیمه اجتماعی روستاییان انجام پذیرد تا در وهله اول بتوانیم با مشارکت خود مردم این خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم.

 


 

ارسال نظر