شناسه خبر : 4462

فرماندار سروآباد :

یکی از شاخص های امید به زندگی ترویج بیمه های اجتماعی است

یکی از شاخص های امید به زندگی ترویج بیمه های اجتماعی است

فرماندار سروآباد با بیان اینکه بهترین تبلیغ و شناساندن خدمات صندوق به مخاطبان ارائه دستاوردهای صندوق است، وظیفه مسئولین را بالا بردن امید به زندگی در بین مردم عنوان کرد و یکی از شاخص های این مهم را ترویج بیمه اجتماعی دانست.

به گزارش چابک آنلاین ، کوهسار دادور، فرماندار شهرستان سروآباد در این جلسه ضمن با اهمیت قلمداد کردن خدمات صندوق گفت: انسان ها همیشه در معرض بلایا و خطرات هستند و جان انسان بالاترین سرمایه برای هر شخصی است و اشخاص می توانند با بیمه کردن خودشان آرامش، امنیت و سلامت روانی را برای خود و خانواده تامین کنند.

دادور همچنین افزود: تجربه نشان داده، در هر کاری که از ظرفیت بخشداری و دهیاری استفاده شده موفقیت آمیز بوده و مطمئنا در زمینه ترغیب و تشویق مخاطبان جهت عضویت در صندوق نیز موفق خواهیم بود.

او با بیان اینکه بهترین تبلیغ و شناساندن خدمات صندوق به مخاطبان ارائه دستاوردهای صندوق است گفت: وظیفه ما مسئولین این است که امید به زندگی را در بین مردم بالا ببریم و مطمئنا یکی از شاخص های این مهم موضوع ترویج بیمه اجتماعی است.

فرماندار سروآباد گفت ان شالله بتوانیم فعالیت چشمگیری در این زمینه داشته باشیم و این حق مردم است که از خدمات بهره‌مند شوند.

در ادامه جبار احمدپور مدیر استان کردستان با اشاره به فرمانداران گفت: مقرر شده هر سه ماه یکبار جلسات شهرستانی برگزار شود.

او در ادامه توضیحات کاملی در خصوص مزایای طرح، تاریخچه شکل گیری صندوق و مبانی قانونی آن برای حضار بیان و خواستار استفاده از ظرفیت کلیه ادارات جهت تحقق سهمیه تکلیفی شد.

 

 

 

ارسال نظر