شناسه خبر : 4442

پوشش بیمه یکی از مهمترین مطالبات اهالی فرهنگ و هنر البرز است

پوشش بیمه یکی از مهمترین مطالبات اهالی فرهنگ و هنر البرز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: مشکلات اهالی فرهنگ و هنر استان تنها به بیمه محدود نیست و مسائلی چون نبود نمایشگاه دائمی برای عرضه آثاری که خلق کرده‌اند نیز از دیگر از این مشکلات است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا ، ناصر مقدم اظهار کرد: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن یکی از مهمترین مطالبات اهالی فرهنگ و هنر البرز است. با پوشش بیمه‌ای بخشی از دغدغه هنرمندان برای تامین هزینه‌های درمانی و همچنین گذران زندگی در دوران پیری رفع می‌شود.

وی افزود: در خصوص بیمه هنرمندان هیچ گونه محدودیتی نداریم و در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سهمیه 300 نفری برای بیمه این افراد در نظر گرفته شده که قابل افزایش است. 

این مسئول عنوان کرد: متاسفانه تعداد گالری‌ها و فضاهای فرهنگی‌ای که هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند بسیار کم  است و اغلب این فضاها هم در مناطق پرتردد واقع نشده اند که همین امر استقبال هنردوستان از چنین رویدادهایی را کم می‌کند.

مقدم خاطرنشان کرد: بدیهی است اگر شرایط مناسبی برای فروش آثار هنرمندان ایجاد نشود، انگیزه آنها برای خلق آثار با کیفیت کم می‌شود. با توجه به پتانسیل‌های هنرمندان البرزی باید فضا را به گونه‌ای پیش ببریم که مردم این افراد را شناخته و به طرق مختلف از آنها حمایت کنند.

 

 

 

 


 

ارسال نظر