شناسه خبر : 4431

نسخه الکترونیکی ماه آینده در گیلان اجرایی می شود

نسخه الکترونیکی ماه آینده در گیلان اجرایی می شود

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: نسخه الکترونیکی پزشکان در مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت، ماه آینده در این استان اجرایی و راه اندازی می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، علی اکبری بیان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی نوین به این صورت است که بیمار با مراجعه به مطب دفترچه ارائه نمی دهد و با کد ملی در سه بخش تصویربرداری، داروخانه و آزمایشگاه خدمت دریافت می کند.

وی با بیان این که در برنامه نسخه نویسی الکترونیکی تمام خدمات پزشک، آزمایشگاه و داروخانه ثبت می شود، اظهار داشت: با اجرایی شدن این برنامه مسیر ارائه خدمت منظم شده و مشخص می شود که بیمار چه نوع خدمتی از کجا دریافت کرده است.

اکبری با تشریح خدمات بیمه سلامت در بخش های مختلف خاطر نشان کرد: طرح پوشش بیمه سلامت همگانی در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید، در اردیبهشت ماه سال 93 در کشور به اجرا درآمد و افراد تحت پوشش از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیماران خاص و ارائه خدمات به آنها اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار، دو هزار و 482 بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند و از خدمات سرپایی و بستری رایگان بهره مند می شوند.

 

 

 


 

ارسال نظر