شناسه خبر : 4397

چالش وزارت بهداشت با دولت بر سر بودجه ۸۰۰۰ میلیارد تومانی بیمه سلامت است

چالش وزارت بهداشت با دولت بر سر بودجه 8000 میلیارد تومانی بیمه سلامت است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه چالش ما با دولت بر سر بودجه ۸ هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت است، گفت: کمیسیون تلفیق تا ۴۰ روز موظف است که این چالش را بررسی کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، محمدحسین قربانی با بیان اینکه بودجه وزارت بهداشت هشت درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیداکرده اظهار کرد: بودجه حوزه سلامت نیز نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال بعد در بخش سلامت، بهداشت و درمان 75 هزار میلیارد تومان معین‌شده افزود: بودجه حوزه درمان نسبت به سال 97 به میزان 10 درصد افزایش پیداکرده و این افزایش تا حدودی می‌تواند مشکلات بخش بهداشت و درمان را برطرف کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش ما با دولت بر سر بودجه هشت هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت است گفت: کمیسیون تلفیق تا 40 روز موظف است که این چالش را بررسی کند و مجلس دوباره تا پایان اسفندماه کار بودجه را نهایی کند.

قربانی با اشاره به اینکه آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی در سال 97 تغییر کرده بیان کرد: در سال‌های گذشته در هر کمیسیون تخصصی دو نفر حضور داشتند اما امسال این تعداد سه نفر شد و 9 نفر نیز در کمیسیون برنامه بودجه حضور دارند زیرا حضور در کمیسیون تلفیق نوبتی است.

 


 

ارسال نظر